Si acum?


Nu mai stiu ce in sufletul meu , sau in inima mea , sau in mintea mea.
As vrea sa ma decid odata ce e cu mine, si ce vreau cu adevarat . Dar nu pot pentru ca nu imi pot eu manevra semntimentele asa cum imi vine, nu pot trage niste sfori si gata azi iubesc din nou! nu ! dar in orice caz nu cer mai mult decat sa stiu ce e cu mine.

Ma simt vinovata ca il folosesc pe el sa il uit pe nemernicul ala, ma simt vinovata cand nu ii raspund la telefon/la mesaje/pe mess si el nu se supara, ma simt vinovata cand nu il pot saruta, si ma mai simt vinovata cand ma tine in brate inchid ochii si ma vad intr-un alt loc. Ma simt vinovata cand seara nu il visez pe el , il visez pe celalalt.. ma simt o javra ca ii fac chesti dastea si totusi am asa un sentiment , nu stiu ce sentiment am , sentimentul ala cand iubitul tau nu e cel pe care il vrei si nu simti nevoia sa il saruti sa il iei in brate nici macar sa ii auzi vocea chiar daca inainte credeai ca iti place. 

Sunt o proasta pentru ca ma chinui sa il uit, sa uit pe cine? un bou idiot nesimti , pentru mine ... persoana care mi-a marcat vara ... si persoana care ma facut sa sufar , si nu mai suferisem de foarte mult timp dupa un baiat, perspana care dupa asa putin timp ma facut sa cred ca sunt a lui pe vecie si apoi ma lovit unde doare mai tare .Sunt o proasta pentru ca il visez in fiecare seara , ma simt vinovata ca atunci cand il vad pe strada as sari la gatul lui. Sunt o proasta pentru ca acum cand sunt cu altcineva nu pot face nimic din ce fac o pereche impreuna , pentru ca am senzatia ca il insel pe el.. inima mea e inca a lui.

Vreau sa se termine tot circul asta din inima mea.. eu fac prezentarile , el face acrobati cu sentimentele mele, apoi face pe clovnul ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic, apoi imi sfasie inima ca un leu... si chesti deale circului... pe cand actualul inca asteapta un bilet de intrare. cam greu , cam greu pentru ca locurile desi sunt goale, sunt total ocupate. 

Stiu ca ar trebui sa ii zic dar nu pot, as vrea sa ii dau o sansa , dar ma simt vinovata. nu stiu nimic, mi-e mai greu ca oricand acum mai ales ca nu arat mai nimanui .Am dat totul pe nimic si din nou mi-am luato in barba. cand ma voi invata minte?

Hestia

8 comentarii:

  1. N-o sa ne invatam minte niciodata si asta e problema. Mereu speram ca el e alesul si ca o sa fie bine si ca o fim impreuna pana la adanci batraneti. Si culmea, desi ni se arata de atatea ori ca nu e ca in basme, ca aici e realitatea, tot ne incapatanam. Dar pana la urma, asta e farmecul iubiri. Ca ne incapatanam sa o facem cat mai "rupta din poveste" cu toate ca undeva acolo suntem constiente ca nu o sa tina.

    E greu ce faci tu acum, incerci sa-l uiti pe el cu celalat. Am o prietena care a facut asta o data. Nu o sa mearga si mult mai mult rau iti faci tie si lui la fel. Tie pentru ca o sa il compari in continuu cu fostul iar lui pentru ca nu ii dai sansa de a cunoaste iubirea cu adevarat. Iar tu nu ii poti oferi asta inca.
    Stiu ca nu sunt cea mai in masura persoana sa spuna asta dar incearca sa-i dai drumul fostului.. incearca sa nu te mai gandesti la el, sa nu mai vizitezi acelasi locuri unde stii ca o sa te intalnesti cu el, sa nu te mai duci in locurile unde stateai cu el. Stiu ca e greu pentru ca si eu faceam asta inainte. Pur si simplu nu vroiam sa-i dau drumul.

    Ai grija de tine. Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai , e greu sa dai drumul persoanei pe care o iubesti cu adevarat , doare ... Multe dintre noi stim asta, dar faptul ca te minti singura acum cu tipul asta nu te ajuta , nici pe tine nici pe el , eu i-am drumul tipului care ma iubea , nu e bine in niciun fel , pentru ca daca as fii stat cu el , mintea imi era la cel pe care il iubesc , iar acum ca ii evit privirile e greu,pentru ca ma simt cum te simti si tu...vinovata.
    Gandeste-te la ce simti si ca crezi ca o sa-ti fie tie mai bine! si gandeste-te bine ce ceea ce-ti doresti!
    sau poti sa faci ce-a zis si Anca, asta daca iti doresti sa ai un nou inceput si sa uiti tot.
    Nu stiu , asta e parerea mea ... :-??

    RăspundețiȘtergere
  3. E asta e o greseala imensa si cu timpu iti vei da seama sa nu crezi ca acuma daca esti cu alt baiat il vei uita pe cel pe care il iubeai nici gand iti faci rau singura nui destul ca nu te simti acuma bine si nu sti cum sa treci peste si tot felul de ganduri iti invadeaza mintea mai rau complici situatia pentru ca introduci in durerea ta o persoana care poate ar face orice sa te vada fericita si orice ar face el nu e indeajuns pentru tine pentru ca nu e ca celalat am trecut si eu prin asa ceva si mai rau am facut mi-am dat seama ca am ranit o persoana care imi dorea binele iar eu prin dorintele mele de a scapa de ceva ce nu puteam l-am dezamagit. si ma regasesc in postatea ta pur si simplu asa mi sa int si mie stateam cu el si nu era cea ce imi doream desi el facea tot posibilul sa ma faca fericita nu vroiam sa fiu acolo nu vroiam sa fie el cel care ma saruta si pentru o clipa imi inchideam ochii si imi imaginam altceva pe altcineva si ma durea ca ma simteam ca ii fac rau mintindul si uite asa trecea timpu si am decis sa pun punct pentru ca am ajuns intr-un stadiu cand nu mai vroiam sa ma vad cu el si a inceput sa isi puna tot felu de intrebari din care iesea ca el tine la mine si incearca sa ma ajute sa trec peste iar eu nu..si am decis sa ii spun ca nu mi-a trecut deloc dupa fostu si mai am nevoie de timp si acest timp vreau sa il pentrec singura sa imi pun gandurile in ordine si cu asta l-am ranit enorm si am ranit o persoana care a fost alaturi de mine si a vrut sa ma ajute .. si sper sa nu ajungi sa faci ca mine acuma deja ai inceput nu stiu cum vei termina sau daca mai poti sa o faci.. oricum incearca sa vezi poate tu cu timpul poti sa ti la el dar asta numai daca rupi orice legatura cu celalat dar gandestete bine ce vrei defapt si ce vei face ai grija de tn .. si iti inteleg durerea si cum te simti .. cel mai important sfat fa ce iti dicteaza inima !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e bine sa il folosesti pe el pt. a uita de ex, mai ales cand n-ai sentimente pt. el

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit toata asta si mi-a placut, daca pot sa zic asa. Poate pentru ca intr-un fel am inteles :). Doare.. dar nu prea ai ce sa faci 8-| si totusi .. (o sa pun asta la plural) ne vom invata vreodata minte? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ai o leapsa pe blogul meu, vin-o sa o ridici :> :> :)))) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. ai primit un cadou de la noi:D
    FunnkySmile & Zizi

    RăspundețiȘtergere
  8. superb iti asterni sentimentele...am patit si eu la fel ce-ai patit tu,nu am timp sa-ti citesc posturile mai vechi ca e tarziu acuma dar in curand am sa o fac.ma bucur ca am dat peste blogul tau.am sa revin o seara placuta

    RăspundețiȘtergere