Hate.

Obisnuiam sa te iubesc, acum te urasc.

Am fost prieteni, apoi iubiti, iar prieteni, iar iubiti, acum dusmani?
Inainte imi placeau amintirile cu noi, cand stateam pe iarba si ne sarutam, ma mangaiai si imi sopteai vorbe dulci...acum ma gezgusti!
Imi spui mie ca ai crezut ca sunt altfel si ca sunt o curva, dar defapt cred ca vorbesti despre tine. Tu esti cauza deciziei mele de a ma rupe de realitate.
Nu ai dece  sa fii gelos pe mine pentru ca am fost iertata de cineva, doar si tu ai pe cineva acum. nu?
Esti patetic. Ai ajuns sa ma ameninti....imi provoci sila. Acum ce? o sa ma pandesti la colt de bloc, ma pui la perete cu mana la gat scuipandu.mi vorbe printre dinti despre cat rau ti.am facut?
Eu nu am facut nimic. Iti faci rau singur, doar ca ai nevoie de cineva pe care sa dai vina.

Mori de oftica, suge-ma si dispari!

Minerva.

8 comentarii:

  1. Iti jur ca treceam prin acelasi lucru intr'o perioada .. mai putin faza cu amenintatul .. dar restul .. este exact la fel .

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mesajul pe care il transmiti. si atitudinea ta!!

    RăspundețiȘtergere
  3. oh doamne.....cat de bine cunosc asta.... "Am fost prieteni, apoi iubiti, iar prieteni, iar iubiti, acum dusmani?"
    e ciudat cum doi oameni care s-au iubit odata, sau care macar au fost prieteni...e ciudat cum pot ajunge doi oameni sa se poarte ca si cum nu s-ar fi cunoscut niciodata...unde dispar cuvintele frumoase, imbratisarile, saruturile??...e ciudat..

    RăspundețiȘtergere
  4. parca ai ajuns prea repede de la iubire si dor la ura. ura nu face bine la suflet, nul lasa sa se innegreasca.
    mai bine alegi indiferenta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca stam sa ne gandim .. ura si iubirea sunt extreme .. dar este incredibil cum intr'un moment poti face pasul care te duce spre granita cealalta .

    RăspundețiȘtergere
  6. am publicat o postare .. si am scris ceva pentru tine .. te pup :) sper sa iti rapesc numai zambete si sa lasi supararea deoparte si sa te gandesti bine la ce vrei sa faci .. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. aha ma gandeam eu sunteti 2 sau ma insel .. aveti grija de voi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. buna:) ai 3 premii de la mine.

    RăspundețiȘtergere