M-am saturat sa scriu despre dragoste!
Pur și simplu tot acel tipic noua a fost rezolvat de Minerva care într-un fel mai mult sau mai putin plăcut mi-a descâlcit viata. îmi place ca ai făcut-o, nu îmi place CUM ai făcut-o dar sper ca ai înțeles astea din cuvintele pe care ți le-am spus și la ultima noastră conversație face to face despre chestia asta! Poate aveai dreptate și asa trebuia sa se termine, știu ca trebuia sa se termine pentru ca în primul rând erau sentimentele mele în joc, și singura care se juca cu ele eram eu , nimeni altcineva.. le dădeam asa tuturor, și cum as vrea sa fiu eu fericita dacă îmi dau inima necunoscuților, care ma pot răni la orice pas. Iti multumesc ca ai vrut sa ma ajuti.. si da.. as fi incheiat tot circul asta, dar nu acum.. nu eram pregatita sa pun singura punct. Imi pare rau pentru modul in care m-am comportat in ultimul timp.. dar intelegema si pune-te in locul meu, pentru ca ..intr-un fel sau altul , chiar daca ai facut-o spre binele meu , mi-ai tradat increderea.

P.s: cand citesti asta cautama [ suna-ma, da-mi un sms, vino la mine la clasa la liceu , da-mi un mail]


Hestia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu