Abia acum am citit postarea ta, Hestia, si vreau sa iti spun ca m.am gandit serios zilele astea la tot ce ti s.a intamplat tie...si motivul pentru care am considerat eu sa ma bag si sa incerc sa te salvez fortat. In primul rand m.am gandit la trecut...la cum eram eu..si cum am fost adusa pe calea cea buna. Chiar cred ca in cazul tau am procedat total gresit deoarece nu era asa de grav.
 Apoi..cand tocmai ma hotarasem sa imi spun " e ok, am facut ce trebuia" mi.am dat seama ca nu m.am schimbat nici eu. Nu stiu cum sa exemplific situatia ca sa intelegi. aaaa...presupun ca toata lumea s.a uitat la macar 2-3 episoade din Gossip Girl? Inchipuie.ti ca eu sunt Serena...si incerc sa imi revin de la ce eram eu inainte...dar in unele privinte nu m.am schimbat si sunt tot indecisa [ ma refer la baietii ]. Iar tu..sa zicem ca esti in situatia lui Jenny...intra in lumea asta si loveste in stanga si in dreapta iar toti vor s.o aduca pe drumul cel bun.
Ei bine...acum mi.am dat seama ca amandoua suntem in situatia Serenei =)))..pur si simplu nu vrem sa facem rau...suntem doar indecise. ok...sry pt comparatie dar numai asta mi.a venit in cap.

Am sa iti povestesc candva dece am facut asocierea asta. Intre timp...vreau sa stii ca am terminat.o cu judecata..pt nu sunt in masura deloc =))) I'm just gonna be there for you anytime you have something on your mind ;x

Minerva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu