Mistakes


I'm back!!! In ultimul timp am scris pe blogul meu adevarat, si l.am cam neglijat pe acesta. Ei bine acum am facut niste tampenii si am decis sa ma descarc aici..pentru ca aici e singurul loc in care nimeni nu ma cunoaste...nimeni nu ma judeca.


Citez "stii cand iti dai seama daca iubesti pe cineva? atunci cand risti totul pentru altceva".


Eu am cam fost prinsa la mijloc, iar personajele sunt cam asa: eu= prietena, el= prietenul meu, ea= iubita lui.
Eu si el eram total plictisiti, si am zis sa incercam ceva mai deosebit....trebuia sa fie doar o aventura, si evident ca unu din noi incepea sa puna suflet...evident am fost eu aceea. Dupa ce s.a intamplat tot el sia dat seama ca o iubeste pe ea.
Trebuia sa apara ceva, nu?
Eu am avut cel mai mult de suferit, dar nu am lasat prea mult sa se vada pentru ca el e prietenul meu cel mai bun si tin la el, si vreau ce.i mai bun pt el. Intr.un fel m.am bucurat pentru ca si.a dat seama ce simte cu adevarat, dar nu imi place pentru ca a trebuit sa fie in felul asta....riscand tot.

Am cazut de acord sa uitam tot ce s.a intamplat in ziua aceea. E clar ca lui ii e cel mai usor sa se prefaca ca nu s.a intamplat nimic.
Ideea e ca eu stiam de la bun inceput ca nue bine ce facem, si mai bine se supara putin pe mine ca dadeam inapoi, decat sa se raceasca relatia de prietenie...asa cum s.a si intamplat.
Nu stiu inca daca regret ce s.a intamplat...sau daca regret ca nu am spus parerea mea de la bun inceput, si evitam atata drama.
Acum nimic nu o sa mai fie la fel...am stricat tot intr.o singura zi...Proasta sunt!!!!
[p.s.rugati.va sa fi uitat si de blogu asta pt ca mor daca mai citeste si asta =) ]

Minerva.

5 comentarii:

  1. Vreau si eu link'ul blogului tau .Daca vrei :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. aceeasi chestie mi s-a intamplat si mie...exact la fel,dar am trecut repede peste(zic eu)....mi-am dat seama ca poate totul a fost doar in imaginatia mea...be calm,breathe...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea , si eu am o pasiune pentru cel care-mi spune ca-i sunt cea mai buna prietena, sau am avut sau poate inca mai traieste ceva acolo in mine , insa .. nu vreau sa regreti ce-ai facut atunci, pentru ca simteai ca vrei , pentru ca in acel moment nu ai putu sa gandesti clar , si a fost cea mai buna solutie. In timp o sa treaca. Ai curaj si invinge-ti temerile, arata-i ca esti buna decat el!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu ce sa spun, dar nu esti proasta, nu e vina ta ca ai inceput sa simti ceva din cauza a ceea ce s-a intamplat. nu-i poti spune inimii ce sa faca.ai incredere in tine, ai sa vezi ca in curnad lucrurile se vor aranja, poate nu de tot, dar o sa fie mai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne fereste sa fi aflat de blogu asta..de fapt.. sa-si aminteasca de el... ar fi pacat :-?

    RăspundețiȘtergere